Direktlänk till inlägg 10 december 2007

* Svårt Att Komma Ur Sängen

Av BeaTris - 10 december 2007 07:23

Det var segt att komma upp idag, men med tanke på hur natten varit så finns det kanske befogenhet till det. Först & främst kom jag inte i säng förrens runt 23.30 Hade svårt att somna & frös gjorde jag. Hade väl precis kommit in i djupare sömn så dundrar R genom dörren. Dundrar gör han ju inte riktigt, han försöker smyga men det hörs i mitt fönster när någon går in i lägenheten, vilket leder till att är det mitt i natten, ja då vaknar jag med största sannolikhet.


Vi låg & pratade lite innan R slocknade & jag hade svårt att somna om. Hade väl precis slumrat till så började först K höras lite, han drömde väl något. Han i sin tur väckte I, som ville att jag skulle tända lampan, men den gick sönder häromda´n & jag orkade inte leta reda på någon ny. Försökte få henne att ha ljusstaken tänd, med gardinerna fördragna.....det ville hon inte så då fick det vara mörkt. Hon ropade ett par gånger innan hon somnade om igen.


Nästa omgång var det K, då blödde han lite näsblod. Hade väl precis somnat in då han började gny därinne i sitt rum. Men han somnade snart om så jag kunde gå lägga mig igen. Lagom när jag somnat så kändes det som klockan ringde. Så kontentan är att varje gång jag fallit i djupare sömn så blev jag väckt, kanske inte undra på att det var svårt att komma ur sängen.

 
 
Jessica

Jessica

10 december 2007 07:34

stackare.. låter som det var en ganska hektisk natt!

http://jessi91.blogg.se

 
Lakrisalen

Lakrisalen

10 december 2007 07:54

Vilken jobbig natt! Hoppas att den natten som kommer blir lugnare!

http://lakrisal.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

10 december 2007 08:47

Det är hemskt att bli väckt så många gånger så jag förstår att det var svårt att ta sig ur sängen.

http://klackebo.bloggagratis.se

 
Loppan

Loppan

10 december 2007 09:46

Åhhh, vilken natt.. Ibland tar det bara inte slut.. Du får ta igen dig imorgon.

Kraaaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards