Alla inlägg under mars 2008

Av BeaTris - 31 mars 2008 22:14

Jag vann förresten auktionen, min allra första. Har nu bjudit på två objekt till & det ser än så länge ljust ut. Lägger inga höga priser utan jag är rätt försiktig. Får bara hoppas jag blir nöjd sen. Lägger upp bild när jag fått mitt/mina paket :)


Nu ligger jag nerbäddad, nyduschad & avkopplad. Ska snart ställa ifrån mig datorn, måste komma på ett bekvämare sätt än att ligga på mage & surfa/skriva, armarna går ju av.




                                    


Av BeaTris - 31 mars 2008 20:35

Jag fattar inte vart eftermiddagen & framförallt kvällen tar vägen. Jag som nästan alltid fått K i säng senast 8 drar nu iväg mot halv 9 innan jag säger godnatt. Det beror kanske på tidsomställningen & så är kollar jag hockeyn på tv. Det känns som det är bye, bye Färjestad, kanon tycker jag.....hejja LHC.

Av BeaTris - 31 mars 2008 12:38

Väntar på att en auktion jag bjudit på ska gå ut. Jag har blivit Traderare & bjudit på min allra första auktion.....ett klädesplagg till K. Har även lagt ut två egna auktioner, få se om dom blir budade :)


K & jag har tagit en promenad/cykeltur. Vi besökte två lekplatser, varav den ena låg i närheten av en liten bäck. K visade mig ett träd som var precis genomborrat & utbränt, tydligen en blixt som slagit ner i det.


Nu har vi ätit lunch, korv med bröd. Kanske inte det bästa för min del men jag blev lagom mätt i allafall. När det gäller stegen ska jag försöka klara av att gå 10 000 idag, imorrn blir det sikte på 12 000 & ett pass med träning. 

Av BeaTris - 31 mars 2008 07:31

Dessa mål ska jag sträva efter att ha uppfyllt nästa Måndagsvägning. 


* Dricka mer vatten

* Minst 10 000 steg 5-7 dagar

* Minst 12 000 steg 3 dagar

* Bra mat & mellanmål

* Köra minst 2 pass med Blossom´s Dvd



Av BeaTris - 31 mars 2008 07:07

      Jag har äntrat 70-Klubben & jag vill inte tillbaka till 80. Nu blir det till att kämpa denna vecka så jag utökar avståndet till siffran 8. Ska sätta upp lite mål att följa i veckan tänkte jag. Tack för all pepp Ni ger mig, den ger motivation.

Av BeaTris - 31 mars 2008 07:04

Frukost: 1 port havregrynsgröt med blåbär & lättmjölk, 1/4 rallarhalva med ost

Mellis: ---

Lunch: 1 kokt med grovt bröd + tillbehör, 1 ägg + lite kaviar

Mellis: Linessa yogurth med cheerios & caffe latte

Middag: Ris, minivårrullar, sallad

Ev Mellis: ---


Antal reggade steg: 10 886

Kommentarer om dagen: Bra stegmässigt med tanke på att K är hemma på Måndagar. Maten också okej, lagom mycket.

Av BeaTris - 31 mars 2008 06:59

Startvikt 7/1: 86,4

Förra Veckan: 80,1

Veckans vikt: 79,3

Förändring: - 0,8

Totalt: - 7,1

      

Delmål 1: 80

Delmål 2: 77

Delmål 3: 75


Kvar till nästa delmål: 2,3

Kvar till nästa stjärna: 1.9

Av BeaTris - 30 mars 2008 15:27

En promenad till & jag har i allafall klarat målet för idag.....10 000 steg. Så jag funderar på att gå nu en sväng innan barnen kommer. Sen blir det ju bara bonussteg.


Har varit & handlat lite frukt, mejeri & annat som behövs när barnen ska vara här. Måste ju ha lite att föda dom med. Till middag hade jag tänk göra något jag såg hos en bloggvän igår & som lät gott, lätt & & fettlätt eller hur jag ska förklara. Nu fanns dock inte det viktigaste i affären.....peppar & cognac creme fraiche. Hon hade gjort med skinksnitzel men det kan man ju välja vilket kött man vill eller har hemma. Så istället blir det skinksnitzel i pepparsås, får väl slå på en skvätt rödvin ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards