Alla inlägg den 6 december 2007

Av BeaTris - 6 december 2007 11:23

Nu börjar jag piggna till. Gick & la mig igen efter frukosten, kände mig allmänt seg i hela kroppen. Det är som om det är kola i venerna. Eller så är det någon/t annan/t som tar musten ur mig ;)

R åkte iväg en sväng nu, men kommer snart tillbaka. Vi ska ju båda jobba senare så det blir väl lunch ihop. Det ligger en bit falukorv i kylen så jag får ska komponera något ätbart.


Jag borde ringa FK, jag har inte fått mina pengar ännu, men det stod på deras sida att det var lite förseningar denna vecka. Men lite orolig blir jag att det är mina försenade inbetalningar till A-kassan som gör att jag inte fåt någon utbetalning. Är ju inte aktiv i A-kassan för tillfället utan Jobb & aktivitetsgarantin, har samma belopp fast får utbetalt från FK istället. Därför tycker jag inte att det borde vara det utan att det helt enkelt beror på deras problem.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards