Direktlänk till inlägg 17 november 2007

* Ännu En Onödig Konflikt

Av BeaTris - 17 november 2007 16:50

Har städat hela lägenheten, dammat, dammsugat & torkat golv. I alla rum uton I´s. Fick en så onödig konflikt med henne tidigare så jag orkade bara inte. Hon lär sig aldrig heller känns det som. Hur svårt kan det vara? Hon sov hos M inatt, hon fick göra det på ett villkor.....att hon skulle sköta sig. Igår härjade hon om att vi skulle spara av kvällens middag till lunch idag åt henne. Hon skulle också höra av sig innan lunch. Men när klockan var över 1 så fick jag ringa som vanligt & självklart blev vi osams. Nu känns det bättre, men har ännu inte städat, det får vara.


Pappa & hans fru kom på fika & jag hann väl nätt & jämnt dusha K, mig själv & se till att vi hade kläder på kroppen innan dom ringde på dörren. Det blev en kort visit men alltid trevligt med lite besök. Har diskat upp nu & ska snart börja göra några varma mackor åt oss tre. R jobbar & kommer senare ikväll. I & K har lekt en bra stund & tillsammans dessutom i K´s rum men nu har dom nog börjat städa därinne. Vore ju skönt om dom kunde hålla sams resten av kvällen.


Kram E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards