Alla inlägg den 25 november 2007

Av BeaTris - 25 november 2007 15:34

Nu har R varit här.....& åkt igen. Han kommer tillbaka senare, han ska jobba några timmar under eftermiddagen & tidiga kvällen. Vi käkade lite lunch & hamnade sen på sängen. Han var rätt trött efter nattens flygmaraton, ändå så har han sovit rätt bra hemma hos sig.


Han ville återigen säga det han har på hjärtat & jag är ju inte så pass dum att jag inte förstår vad det är. Han är nog bara rädd att jag ska bli rädd. Jag är inte rädd för att säga eller höra "Jag älskar dig", jag är rädd för framtiden, att det ska gå för fort, att jag en dag ska vakna & känna.....ingenting. Med tanke på min bakgrund så är jag rädd att behöva gå igenom samma sak igen. Men jag är mer rädd för att vara den som sårar igen än den som blir sårad. Jag vet att jag inte ska tänka så men det är svårt, svårt att våga tänka på något mer än nuet.


Snart kommer mina älsklingar, dags för en vecka med dom igen, ska bli fint att få hit dom igen. Hoppas K vågar lita på att sängen håller & att han vågar somna i den ikväll. Han ramlade ju igenom sista kvällen & självklart förstår jag att han blev skrämd. Men nu har R fixat den & jag får ta & visa K hur det ser ut nu & att det inte ska vara någon fara. R tittade även på I´s säng men den var Ok, det ska inte hända något där.


Kram E

Av BeaTris - 25 november 2007 10:34

Snön fick inte ligga kvar, lite vitt här & var, men mest blask just nu för termometern visar på flera + grader. Lite tråkigt, snö är ju mysigt & om en vecka är det ju första advent, tycker det ska vara snö då. Men inte lyssnar vädergudarna på mig.


Kram E

Av BeaTris - 25 november 2007 09:35

Jag sov ensam inatt & tänk, det kändes helt okej. Jag är så van vid R´s sällskap nu att timmen innan han åkte igår kom den där jobbiga klumpen av ensamhetskänsla tillbaka. Det var inte lika starkt som förr, men ändå & utan anledning. Jag vet ju att R finns där, att han tänker på mig & att han är kär :)


Han var så söt igår, försökte flera gånger säga något, men det slutade med att han inte vågade "vi tar det en annan gång". Men till slut fick han ur sig "Jag tror jag är kär". Han ville nog säga något annat men jag sa häromda´n att Älska är så stort ord, älskar man någon så gör man det med hela personen, även dennes fel & brister. Jag erkände då för R att jag tycker förmodligen om honom mer än jag erkänner för mig själv & det var likadant för honom. Vi har kanske båda två lite mur kvar att riva.....men det sista som är kvar ska nog inte bli några problem.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards