Alla inlägg den 6 november 2007

Av BeaTris - 6 november 2007 06:19

Igår var det full fart hela eftermiddagen. R kom & åt lunch med mig & några i kursgänget. Sen stannande han kvar & höll koll på oss när vi försökte arbeta. Men vid 2-tiden fick vi nog & stack iväg han & jag, först till djuraffären där jag fyllde på förrådet med spån & hö, nu ska det väl räcka några veckor framöver. Efter att vi varit här & lämnat det & sen hem till R & packat ur hans bagage åkte vi till Ikea & shoppade loss lite.


För hans del blev det en glasskiva, neonfärger till hans modellplan & batterier. Åt mig köpte han en stor röd Isig ljuslykta med ljus till & en glasburk till oboýpulvret. Vi mätte även kartongen till mitt köksbord & efter att ha konstaterat att det gick in i bagageluckan på R´s bil så tog vi en vända till. Så nu ligger bord & stolar omonterade i en öppen kartong & väntar på att bli ihopskruvade. Det blev så sent hem tillbaka hit igår så R ska hjälpa mig idag tror jag.


R jobbar samma tur som igår så han är iväg redan, han lämnade en doft av nyduschat efter sig. Han kom & kröp ner under täcket, i bara kalsonger & så iskall, snacka om att vakna till. Jag var nog rätt trött när han gick upp för jag märkte inte ens att hans klocka ringde & att han gick upp & duschade.....inte förrens mitt eget alarm gick igång. 


Kram E



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards