Alla inlägg den 23 mars 2008

Av BeaTris - 23 mars 2008 19:44

Nu har Älsklingen kommit, han kom smygandes, det var knappt jag hörde honom.  Den kramen jag fick var underbar, har nog aldrig känt mig så efterlängtad. Nu har vi bara haft en lugn & mysig eftermiddag tillsammans, ätit lite mat, pratat, kramats & så fixat lite med datorn, han har hjälpt mig med lite invärtes saker. Ikväll blir det tidigt i säng då vi båda är ganska trötta, han har ju varit vaken ett tag nu. Imorrn blir det påskmiddag med hans föräldrar & bröder.

Av BeaTris - 23 mars 2008 13:32

 Veckans tema hos Tjejsnack handlar om Motion


* Gillar du motion? Om inte, varför inte?

Ja, det måste jag nog säga att jag gör.....mer nu än som ungdom i allafall


Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?

Just nu blir det bara dagliga promenader, men om jag skulle gå på gruppträning skulle jag nog försöka komma iväg 2-3 gånger i veckan i allafall


Hur långa är/vill du ha motionspassen?

Omkring en timme


Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?

Jag tycker om gruppträning av olika slag, Core, Step osv


Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?

Det varierar, jag tycker om att gå promenader själv, kunna lyssna på musik & tänka fritt, men det är även trevligt att ha sällskap

Av BeaTris - 23 mars 2008 12:08

Nu är barnen tillbaka hos sin pappa & jag är hemma. Tog en promenad efter jag sagt hej då & har nu kommit upp närmare 10 000 steg.....känns bra & det var skönt att gå lite längre trots den kalla blåsten. Nu har jag dammsugat av lite där det var som värst, får ta en bättre städning i veckan.

Av BeaTris - 23 mars 2008 07:19

Frukost: Fil med torkad frukt/nötter/solroskärnor, 2 grova crisp med leverpastej

Mellis: Några godisbitar (gott men dåligt val)

Lunch: 2 grova rostade med kaviar & äggröra, tomat & gurka

Mellis: Påskgodis

Middag: Cous-Cous, kycklingbitar & sallad

Ev Mellis: Ännu mer godis


Antal reggade steg: 9 768

Kommentarer om dagen: Kanske lite för mycket godis men inte så mycket som det kunde blivit om jag inte tänkt på min nya livsstil.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards