Direktlänk till inlägg 2 oktober 2007

* Trygg I Mig Själv

Av BeaTris - 2 oktober 2007 17:14

Det är konstigt att efter att jag skrivit en lång förklaring, ställt X antal frågor eller kanske felaktiga påståenden inte får mer än en liten rad som gör att jag känner jag måste förklara mig ännu en gång. Jag vet fortfarande inte vad han vill.....trots att jag skulle kunna gissa mig till det med tanke på tystnaden för övrigt.


Nu skrev jag något i stil om att han är bra på att få mig att känna mig mindre värd & som någon som duger att sex med. Det ställer jag inte upp på fick han veta, jag vill ha någon som kan visa att han bryr sig om mig & inte bara vill ha en madrass. Han får även läsa en rad som gör att han kan tolka att jag ångrar att vi hade sex, skrev att jag önskar jag kunde hålla på mina principer & vänta med sexbiten & sett om han var tillräckligt seriös. Har jag uppfattat honom fel så får han ge mig en förklaring jag kan tro på annars säger vi upp kontakten skrev jag, jag tänker inte låta någon få mig att må dåligt.....så pass trygg är jag i mig själv så jag inser vad jag behöver.


Sen alla mina vänner jag brukar besöka & kommentera hos, ledsen om jag försummar Er lite nu, men det är för mycket med åtgärd om dagarna, M i tankarna & barnen att ta hänsyn till. Jag kanske inte märks lika mycket men jag är här, bara att jag tänker lite mer på mig själv nu & vad jag har lust till. När jag är lite låg så då blir lusten till att bry mig om andra också låg.


Kram E

 
 
Loppan

Loppan

2 oktober 2007 17:37

Hej Gumman !!

Du har ingen skyldighet att skriva ett visst antal inlägg om raden lr svara på kommentarer.. Det verkliga livet är viktigare.. =)..

Tror du inte det hade varit bättre om ni pratat live.. dvs i telefon. Ibland när man skriver kan det uppfattas annat än man menar och det känns som att ni måste reda ut allt... lättare att gå vidare för dig också om det nu skulle leda till det..

Kraaaaaaaaaaaam

http://loppans.bloggagratis.se

 
Gittan

Gittan

3 oktober 2007 13:54

Klart att du ska tänka på dig själv i första hand! Hoppas du snart mår bättre...

http://kastrullerna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards