Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av BeaTris - 4 oktober 2007 16:51

Veckans tema hos Tjejsnack handlar om Djur


* Vad har du för favorit djur?

Svar: Inget alls egentligen.


* Vilket djur har du alltid drömt om att få träffa/se i det vilda.

Svar: En späckhuggare skulle nog vara häftigt att se.


* Vad för slags djur skulle du vara om du var ett djur, varför?
Svar: Skulle nog vara en katt, kan vara oerhört kelsjuk, kan visa klorna om det behövs & jag styr över mig själv.


* Vilket djur är du mest rädd för, varför?

Svar: Tycker spindlar är lite läbbiga, inte rädd för dom men dom framkallar kårar.


* Har du några djur? Vad/vilka?

Svar: Två marsvin.


Kram E

Av BeaTris - 4 oktober 2007 16:32

Av ungar, både mina egna & andras. Men nyss kom M´s pappa & hämtade henne. Så nu är det bara mina barn & I´s kompis J.K som är här. Ska bjuda dom på lite fika. M fick med sig en bit av chokladrutorna jag bakade.....såna goda med kokos på. Men smeten vart helt konstig, tjock & seg. Glasyren blev också lustig. Men jag har provsmakat & det smakade Ok.


Kram E

Av BeaTris - 4 oktober 2007 15:55

Vet fortfarande inte hur det kommer sluta med M. Jag hade fått ett rätt vettigt mail imorse. Han beskriver det som att han är vilse i skallen.....men vem blir inte det av att vara singel? Man vill ha någon samtidigt som rädslan att krav & måsten ska komma. Jag känner ju likadant, det är en svår balansgång.


Men jag ställde aldrig några krav.....allt var ju så nytt & jag hade ingen aning om vart det var på väg. Man måste ju våga ge det en chans & så som jag kände det var vi båda på samma nivå, varför inte ge det en chans. Något måste han ju ha känt eftersom han höll i så länge trots mina svårigheter att släppa honom inpå mig & bara drog upp hur det gamla påverkat mig. Nu är det istället M som fegar.


Tycker det verkar vara en regel när det gäller killarna jag dejtar. Dom flesta tycker jag är trevlig, vettig att prata med & har egentligen bara positiva saker men ändå så duger jag inte som någon att vara ihop med. Eller handlar det om att killarna är rädda för att det ska bli för tajt.....att jag ska bli ett plåster. Men jag har ju för guds skull ett eget liv & egna barn så jag har att sysselsätta mig med. Jag vill ju inte ha ett plåster själv så varför skulle jag bli ett?


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards