Direktlänk till inlägg 26 juni 2008

* Allt Har En Första Gång

Av BeaTris - 26 juni 2008 11:30

Nu har jag kollat Älsklings post, inte mycket där då han sagt nej till reklam. Har även hämtat ut biljetten i en automat.....första gången & jag klarade det, allt har en första gång. Innan jag bokade min biljett så ringde jag jobbet för att kolla vad dom trodde om jobb. Hon sa att det nog var lugnt, så jag sa som det var att jag tänkte åka bort & att dom inte ska ringa mig. Typ 10 minuter senare ringer dom tillbaka, då har tjejen jag ev skulle hoppat in för ringt & sagt att hon inte kommer imorron, hon var tillbaka idag tydligen. Hade ju redan bokat & betalat resan så det var försent, så typiskt. Men jag kan ju inte hjälpa det, jag ringde ju ändå & kollade först, kan ju inte sitta & vänta på att få jobba. Hoppas det löste sig ändå.

 
 
Loppan

Loppan

26 juni 2008 11:42

Gumman, du gjorde rätt som ringde och kollade först. Dom kunde bett om att få återkomma om en timme och kollat upp det eller nått.. Du gjorde det du är skyldig att göra.. dom får ju lösa det i alla fall.. Nu ska du se till att ha det riktigt mysigt med pojkvännen din i några dagar och njuta av lite "semester".. ska ju bo på hotell och allt.. =)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

 
Nenny

Nenny

26 juni 2008 12:28

Det löste sig säket. Njut nu av din minisemester!! =)

Kram

http://nenny.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

26 juni 2008 14:48

Du gjorde helt rätt som kollade först i alle fall:)
Och det löste sig säkert;)
Ha en jätte trevlig minisemester!
Kram

http://www.hallonpajen.wordpress.com

 
Karin

Karin

26 juni 2008 23:09

Hoppas du/ni får en trevlig minisemester!

http://gemini.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards