Alla inlägg den 24 juni 2008

Av BeaTris - 24 juni 2008 21:16

Tidtagningen har börjat, hur lång tid tar det för K att somna? Han är lite uppskruvad känns det som. I är vaken, sitter & tittar på Morden i Midsommer. Vi har även haft Mamma/Mormor på  besök i eftermiddag, fikat & varit ute lite. Hon stannade & såg Allsången med oss, eller vi var nog med i det lite halvhjärtat, jag chattade med R & I gick in till sig efter en stund. Imorrn ska barnen tillbaka till sin Pappa, tidigare än vanligt men jag får igen dessa dagar en annan gång. Har ingen aning om vad jag ska hitta på då R inte kommer hem förrens Söndag förmodligen. Ska se om jag kan dejta K en dag, vi har inte setts sen innan jul så det vore kul att tjata bort några timmar med henne. Måste även ta lite promenader, för den sista veckan har jag varit dålig på det. R vill även att jag ska åka in till hans lägenhet på torsdag så jag ska försöka göra det då. Annars blir det nog mest lugnt & lite uppladdning inför jobbstarten på Måndag.

Av BeaTris - 24 juni 2008 20:14

Sommar


Är det sommar nu?

K 6 år: Ja

I 10 år: Jaa


Vad tycker du är roligast med sommaren?

K 6 år: Spela fotboll

I 10 år: Sola & bada

Brukar du och din familj hitta på något speciellt på sommaren?

K 6 år: Nää, bara laga mat, sitta vid datorn & kolla på tv

I 10 år: Bada, campa, åka på andra kuliga ställen


Tycker du om när det är varmt ute så man slipper kanske jacka och skor?

K 6 år: Ja, fast inte för varmt

I 10 år: Ja


Blir det något bada på sommaren? Vart?

K 6 år: Jaaa, hela tiden hos pappa. Lillsjön, Skogsjön & simhallen

I 10 år: Simhallen(utomhus), Lillsjön

Av BeaTris - 24 juni 2008 13:19

Nu har det hänt, det var var nog bara en tidsfråga. Min son grät förtvivlat för att Mamma (jag) blev arg. Men egentligen var det väl mest mitt fel, jag borde gett honom det i köket istället. Huvudsaken är att det verkar fungera bra ändå & om det nu skulle visa sig att det slutar fungera så finns det ju nya, det är en världslig sak & inget att bli arg på men det var nog mest klantigheten jag blev arg på.....min egen klantighet för det kunde lika gärna varit jag & den bärbara. Det handlade ju bara om lite multivitamindryck över tangentbordet. Men som tur är så gick det att hälla bort & så finns det ju hårtorkar *s*

Av BeaTris - 24 juni 2008 08:48

Läser inläggen från ett år sen, trodde då verkligen att den R jag träffade då skulle vara annorlunda mot killarna jag dejtat innan.....han verkade i alla fall så. Men nu blev det inte han & jag & det gör inget, jag har ju träffat räött nu även om det tog lite tid. Det känns bara bra att läsa om det gamla, känns bra att läsa om hur det var då & hur jag kände. Det gör inte ont att läsa om det heller, det tillhör det förflutna.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards