Direktlänk till inlägg 13 juni 2008

* Nya Delmål

Av BeaTris - 13 juni 2008 06:31

      Alltså jag vet inte vad som hände så fråga inte för jag är som ett frågetecken själv. 1,8 Kg i minus.....hur är det möjligt???? Jag har gått tillbaka & kollat, jag kanske drömmer ;) Men nä då, vågen visar allt 74,9 Kg flera gånger i rad.

Å andra sidan var det ganska varmt förra veckan, jag drack mer vatten & hade nog lite vatten i kroppen. Det var dessutom period för mens & även om jag inte har blödningar så finns säkert svullnaden. Ja, jag vet som sagt inte & jag är så glad, fattar ni att jag längtat efter att få göra det "officiellt. Nu känns det inte helt omöjligt att nå målet till Midsommar.....1 Kg kvar & oavsett hur det går så spelar det ingen roll, jag har gått ner nästan 5 Kg sen detta "race" började & det är mycket.


Jag har även satt upp två nya delmål. Kan känna som så att 69 Kg vore en dröm, tror inte jag vägt under 70 sen sommaren -93 & då hade jag nyss legat inlagd på en infektionsklinik & gått ner 8 Kg ganska snabbt. Men annars minns jag inte. När jag varit med i VV & liknande har jag alltid fastnat vid 70-71 Kg & sakta men säkert tröttnat. Nu skulle jag vilja ner under 70, men ett mål i taget så får jag ta det den dagen. För den som inte vet så är jag ca 165 cm & bör ju ligga däromkring enligt BMI men att jag mår bra så spelar det kanske en viktigare roll, det roliga är att det känns så mycket att säga 70 än att säga 69, ändå är det bara 1 Kg, men jag tror det handlar om att det är en 7a först.....hur tänker ni andra när det gäller vikten & era slutmål?

 
 
Ingen bild

Maria

13 juni 2008 07:41

Håller med när det gäller VV, man fastanar alltid och så tröttnar man, tror att man måste röra mycket på sig för att hålla en vikt.

 
camilla

camilla

13 juni 2008 08:55

WOW inte dåligt!!! Grattis till ett kanon minus.
Kram

http://www.hallonpajen.wordpress.com

 
Annalee

Annalee

13 juni 2008 09:42

WOW!! Jag kan inte säga annat än WOW!! Helt super-duper-bra ju!! Grattis!!
Nu fortsätter vi som vi gjort och siktar på 69kg (jag med!). Kram, A

http://aleelin.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

13 juni 2008 10:55

Grattis. Så roligt att vågen gjorde ett rejält skutt ner.
Kram Åsa

http://klackebo.bloggagratis.se

 
Nenny

Nenny

13 juni 2008 11:44

GRATTIS till minuset!! Bra jobbat!!
Trevlig helg!
Kram

http://nenny.bloggagratis.se

 
Loppan

Loppan

13 juni 2008 11:47

GRATTIS !!

Jag har varit med om liknande och sen kan det bara precis stå alldeles stilla före och efter i flera veckor.. fortsätt som du gör så har du snart nått alla dina drömmål.

Jag håller med om att en 6:a är mycket trevligare att uttala först än en 7:a.. eller som nu, en 9:a... men det vet vi ju varför.. *ler*

Kraaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

 
Loppan

Loppan

13 juni 2008 22:46

Visst är det som du säger.. skönt att inreda och få det precis som man vill, det kan vi inte direkt påstå att vi fått förrut. Synd bara att det ska gå åt en sån massa pengar och maken min är lite snål men samtalet med svärmor fick honom i alla fall övertygad om att vi bevhövde nya mattor.. *ler*

Tack för kommentaren om min dialekt. Det känns skönt att höra.. =)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

 
Mia

Mia

14 juni 2008 16:12

Grattis, grattis! Alldels underbart! Starkt jobbat!
Mina mål, förväntningar och allt... Ja, det känns som om det har gått och begravt sig, det funkar inte alls...
Små mål vore det bästa, men jag har svårt att se det så....

http://winyan.bloggagratis.se

 
mebeautiful

mebeautiful

15 juni 2008 14:46

ja det låter helt plötsligt mycket mindre=)...jag gick från 90 till 89 precis och det kändes jättebra, men det är bara ett kilo fast det låter så mycket mer=)...
lycka till!

http://mebeautiful.bloggagratis.se

 
Coyntha

Coyntha

15 juni 2008 14:57

WOW! Grattis till minuset! Gud, det var mycket du gick ner! Kul och underbart! Du har varit så duktig!
Du har rätt, att finnas ett 7 ser ur som mycket men det viktigaste är hur du mår. Själv älskar att ha ett 7 på mig nu! Jag är 1.65 också.

Ha en bra dag! Kram!

http://coyntha.wordpress.com

 
Angel

Angel

15 juni 2008 20:45

Oj oj oj, det kallar jag för ett TOPPENBRA minus! Du fixar ditt mål till midsommartåget hur lätt som helst. Bravo tjejen!

Angel

http://angelwings.bloggagratis.se

 
Marie. Hj

Marie. Hj

16 juni 2008 06:25

Man gratulerar! Det var ett rejält minus! Kul att midsommartåget gått så bra.
Há de gött!
Kram

http://batgirlsblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards