Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

* Tre Kvällar Uppbokade

Av BeaTris - 19 maj 2008 11:13

R är precis slut, för ca 5 minuter sen gick han in & la sig på min säng & han snarkar redan. Han har haft några köriga dagar men mycket jobbtrassel & stressiga turer så sömnen har väl inte blivit vad den borde. Han kom hit för att dom byter fönster hemma hos honom så det är inte lätt att sova där heller innan han ska jobba igen klockan 3.

Jag ska till Af vid 2-tiden, ska först förbi jobbet & så ska jag träffa K en snabbis inne vid cafét, hon städar där så vi skulle bara säga hej innan jag ska in till handläggaren. Ikväll är det Oriflamevisning hos en kompis så jag ska dit & kolla, göra en beställning & vara lite social. Imorrn mellan 17 & 19 är det familjekväll på gamla dagis, ska gå dit tänkte jag, hoppas R är ledig så han kan följa med. På Onsdag kväll är det info om 6-års i skolan, ska dit med Exet & höra vad dom har att säga. Så tre kvällar är planerade denna vecka.

 
 
Loppan

Loppan

19 maj 2008 14:53

Nä, det var inget dåligt dopp men idag bjuds det på regn här.. hoppas det fina vädret snart letar sig tillbaka.. så att det blir fler dopp.

Burgarna var jättegoda och visst var grannen snäll.. gott det var med tårta..

Ja.. Amanda är en go tjej.. och man kan hoppas bebben blir minst lika go men det är vanligt att få en lugn och ett yrväder så jag väntar mig det värsta.. *s*

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards