Alla inlägg den 6 januari 2009

Av BeaTris - 6 januari 2009 20:35

Tror inte jag kan hitta så mycket mer motivation till vikten just nu men jag kommer ta tag i det ändå & jag har bestämt mig för att börja imorron när jag har ledig förmiddag. Det är dessutom samma dag som 2008 så med hjälp av gama inlägg & förhoppningsvis peppning från gamla *& nya* viktvänner så kanske jag blir motiverad att fortsätta. Jag kollade in Aftonbladet´s Viktklubb, det blir billigare än Viktväktarna & jag har testat det förut & tyckte det fungerade bra. Börjar med en tremånadersperiod & realistiska mål så kanske det går lättare. Så imorrn bitti blir det vägning *hjälp* & mätning. Ska även ta på stegräknaren igen, den har jag inte använt på flera veckor. Önska mig Lycka till ;)

Av BeaTris - 6 januari 2009 20:30

När som helst så kommer Isabella, hon ska sova här inatt så hon slipper vara ensam hela dagen imorron när Exet & Tina börjar jobba. Kristoffer ska ju vara på fritis. Jag börjar ju 13.00 men då är det ju inte så många timmar kvar för henne att vara ensam.

Idag har jag äntligen träffat Anna igen, det var trevligt även om det är lite kaos i hennes liv just nu men hon reder sig så jag är inte orolig. På Lörag kommer vi jobba ihop, vi har heldag båda två, det blir kul att se henne in action :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards