Alla inlägg den 14 november 2008

Av BeaTris - 14 november 2008 10:57

Jag har ju fått tre pass i December.....21, 23 & 28. Idag är sista dagen för ledighetsansökningarna så snart kan jag nog få fler pass under Jul & Nyår. Vore bra med några timmar under dom röda dagarna då det ger lite mer pengar. Nyss fick jag även några timmar till, Rickard jobbar ju ändå & är inte hemma innan 8 så då kan jag lika gärna hoppa i lite jag också. Ikväll blir det vak 16 - 21. Imorrn bitti är det bara ett par timmar 06.45 - 10.00, men det kvittar, det är ju tid. Jag fick ju tacka nej till kvällen imorron då vi är bortbjudna.....inte så ofta det händer så det kan ju vara kul.

Av BeaTris - 14 november 2008 07:45

Det blev inte mycket scrappande igår, jag gjorde en LO & Anna påbörjade sin men saknade sina foton hon skulle använda sig av. Jag hittade ett i mina gömmor, jag hade tydligen använt både digital & system kamera till motivet. Det var nämligen en av bilderna jag efterbeställt. Blev i allafall en bra LO & även om Anna emellanåt var tvungen att sticka iväg på andra småsaker så kom hon tillbaka & vi fick en väldigt trevlig dag med både frukost, fika & middag ihop. Många skratt & lite planer på att ses imorron Lördag igen då vi förmodligen kommer gå dit & ses tillsammans med våra respektive.

Idag kör Rickard Campus så han är borta hela dagen & kommer hem efter 8 ikväll så under dagen ska jag försöka få till lite städning & boka tvättstugan, måste nog tvätta innan barnen kommer igen. Men först dusch & frukost.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards