Alla inlägg den 3 maj 2007

Av BeaTris - 3 maj 2007 21:32

Kan prata, äta & dricka normalt igen.....tidigare var det lönlöst, försökte dricka kaffe med sugrör via min svullna överlpp, gissa hur bra det gick då. Nu har jag bara ont i skallen men med en tablett vid läggdags blir det säkert bra igen.


Tänker stanna hemma imorrn också, imorrn ska jag ringa Csn igen & hoppas nu med alla tummar & tår att jag får min "överklagan" beviljad. Hur fasen ska jag kunna lösa detta annars, orkar inte ens gå in på detaljer just nu. Men allt brukar ju lösa sig så det är bara att hoppas.


Idag har jag haft J här, hon har klippt av en bra bit på håret på mig, inte lite hår kan jag säga då det är ganska tjockt. Känns jätteskönt att ha det lite kortare, nu fattas bara en snygg färg också men det får väl vänta tills vidare.


Kram E

Av BeaTris - 3 maj 2007 14:34

Nu är det över.....tandläkarbesöket. Tog "bara" 30 minuter. Känns ju längre när man ligger där. Det var visserligen en pärs trots bedövningen. Ilade & hade sig i tänderna. Två hål lagade jag, ett i varje överkäke så nu ser överläppen ut som jag fått ett getingstick. Hade musik men hade gjort ett par fel låtval.....har tänkt mycket på L idag, saknar honom oerhört just nu & låtarna påminde om honom så tårarna rann för det också.


Bedövningen fick mig att skaka rätt rejält, speciellt när hon sa att det var dags att fylla igen, då släppte nog spänningen lite, borrningen är ju värst, avskyr verkligen ljudet. Frös som 17 & benen skakade så jag trodde inte jag skulle kunna gå därifrån. Men det gick bra. Gick en liten extrasväng, skulle egentligen gå en rask promenad för att bedövningen ska släppa fortare tydligen. Men jag är inte så upplagd för det. Det får ta den tid det tar.


Ska hämta K om någon timme om det känns bättre, I följde med en kompis hem idag.

Kram E

Av BeaTris - 3 maj 2007 10:39

Det börjar dra ihop sig.....om tre timmar ska jag sitta i tandläkarstolen & plågas. Jag har två hål som ska lagas. Men jag vet att det inte ska ta mer än 40 minuter så det är väl överkomligt även om minuterna sniglar sig fram när man väl är där. Jag har laddat med bra musik i Mp3´n, det funkade kanonbra sist & gör säkert idag också.


Jag "skolkar" idag, kände mig allmänt nere i morse så jag stannade hemma, lika bra det än att förstöra stämningen för dom andra. Jag har så mycket i huvet nu känner jag, bara hoppas lite av det lättar snart.


Har planer på att gå ut med K imorrn, lämna barnen till Mormor över natten & gå ut & ta en cider eller öl, tror jag kan behöva det. Tänka på lite annat & träffa lite nytt folk. Kunde ju vara lite kul. Gör ju sällan något åt det hållet utan jag är oftast hemma. Så jag tänker nog göra slag i mina planer den här gången.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards