Alla inlägg den 4 februari 2007

Av BeaTris - 4 februari 2007 02:03

L kom inte, var nog på god väg men kände väl att han inte klarade det. Tråkigt, men jag kan ju inte tvinga honom. Det blir säkert fler tillfällen, då vi kan ses.Istället gick jag först hem till en kompis & sen drog vi hit så jag kunde byta om...hon drog med mig på festen & sen ut. Förfester är alltid trevliga men utestället var ingen höjdare, kunde snabbt konstatera att det var inget för mig....jag är nog för gammal. Så istället för att följa med henne tillbaka till hennes kompis åkte jag hem & nu sitter jag här. Ska snart gå lägga mig, det är skönast sova i sin egen säng. Innan vi stack härifrån så tog jag upp en konverstation med J, den jag trodde hade blockat mig. Så var ju inte fallet tydligen, så nu har vi snackat några gånger. Men han är väldigt på, svårt att ta honom seriöst. Ändå blir jag påverkad av honom & det han skriver, jag menar han är verkligen framåt. Det är ingen jag vågar ta hit på en första dejt. Ska säga till honom att är han seriös så tar han ett steg bakåt & lugnar ner sig ett litet snäpp & så får vi väl försöka ses & ta en fika någon dag. Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards