Direktlänk till inlägg 4 september 2007

* En Stulen Lista

Av BeaTris - 4 september 2007 15:26

Denna snodde jag ifrån Kajsa

Vad heter du:

E kort & gott eller varför inte kalla mig BeaTris?

Var bor du:

I Östergötland

Trivs du där:

Ja, tänker inte flytta

Brukar du läsa horoskop:

Det händer

Favoritdjur:

Får väl bli marsvin.....vi har ju två

Festar du mycket:

Hahaha, skulle det vara ett skämt eller?

Sprit, cider, vin eller öl:

När jag väl dricker blir det oftast cider

Brukar du bli för full:

Jag känner mina gränser

Antal kuddar i sängen:

Tre

Äger du ett busskort:

Tåg/Busskort kan vi kalla det, fast jag får ju inte köra ;)

Vad åt du till frukost:

Två skivor lingongrova & en liten portion mannagrynsgröt

Har du haft sex idag:

Det kan jag ju drömma om

Nästa mål i ditt liv:

Må bra & känna harmoni

Hur svarar du i mobilen:

Oftast med Ja, det är.....

Antal timmar sömn inatt:

Lagom känns det som.....dvs 6-8

Sov du ensam:

Nästan hela natten, sen kom I

Din hobby:

Datorn, inredning, & vara social

Vad är det för veckodag:

Tisdag

Vad åt du senast:

Varmkorv med bröd & så en Twix till efterrätt.....schh

Vem fick du sms av senast:

Exet (ang helgens ev jobb)

Vem ringde dig senast:

Dottern

Godaste ölen du druckit:

Det minns jag inte

Vilka hårfärger har du haft:

Min egen (mellanbrun), svart (morsan blev galen), rödvioletta toner & riktigt mörka bruna nyanser

Vad såg du senast på TV:

Halva Sune med sonen

Vad läser du för bok just nu:

Läser så sällan så jag borde skämmas

Längd:

163 Cm enligt passet

Skostorlek:

38-39

Hårfärg:

Just nu lite åt det rödvioletta hållet

Är du kär i någon:

Nää & det lär nog dröja innan jag bli riktigt kär igen :(

Vad gör du om ett år:

Förhoppningsvis fått ett jobb & lite bättre ekonomi

Önskar du att du bodde någon annanstans:

Aldrig i livet, trivs för bra här

Dricker du:

Beror på vad jag vill ha

Vilken parfym använder du:

Har alla möjliga men just nu ingen alls

Vilka skor använder du:

Oftast mina slitna sköna aerobic skor

Dagens klädsel:

Bh, trosor, rött linne, jeans & en svart tröja


Kram E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards