Alla inlägg under februari 2007

Av BeaTris - 23 februari 2007 08:43

Vardag: En arbetskamrat behöver din hjälp, men vågar kanske inte säga det. Kärlek/Relationer: Någon du älskar behöver dig, så tveka inte med att ta kontakt idag även om det var länge sedan sist. Pengar/Arbete: På arbetet går det trögare än vanligt och du kan känna dig trött på andras tjat, men det är bäst att tiga. Pengar irriterar dig bara just nu. Dagens Citat: Paul Géraldy - Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne. Lyckonummer: 31

Av BeaTris - 22 februari 2007 20:35

Nu avslutar jag omröstningen & så här har ni röstat.När skulle du ge ditt barn en egen mobiltelefon med kontantkort? Innan 7 År-------------0 % 7-8 År-----------------0 % 8-9 År--------------11.1 % 9-10 År--------------5.6 % 10-11 År------------16.7 % 11-12 År------------22.2 % 12-13 År------------27.8 % Efter 13 År---------16.7 % Totalt har 18 personer röstat.Omröstningen startade 2007-02-10 13:01Tack för era röster.Kram E

Av BeaTris - 22 februari 2007 19:06

Sen barnen kom har vi gjort lite allt möjligt. Vi tog bl.a pendeln in till "Lilla Stan" där handlade vi burspån & så var vi på Ica & handlade lite. När vi kom hem hit så hade det börjat blåsa isande kallt. Medan ungarna kollade på Gustaf filmen lagade jag maten, idag blev det köttfärsbiffar & pastasnäckor. Annars har det varit som vanligt, en hel del kramar & så lite kivandes också.....självklart.När K drog av sig mössan imorse fick Mamma en chock.....en korthårig kille, alldeles nyklippt & jättefin. Han blir dessutom bara mörkare & mörkare i håret. Nu har jag bestämt med K, imorron åker vi dit & stannar över natten. Först ska vi ut & åka pulka & så blir det lunch där. Sen blir det film/myskväll. Barna tyckte det skulle bli jättekul.Kram E

Av BeaTris - 22 februari 2007 08:22

Suttit här en stund nu.....lagt in nya horoskopet & chattar med R en killkompis, han har visst varit vaken sen 3 inatt stackarn. Sov själv som ett barn inatt.....vaknade kvart över 7, lika bra att gå upp då. Ute yr det stora snöflingor, men inte så farligt som hos vissa andra verkar det som.Idag kommer äntligen barnen, ska ringa dom snart, dom kanske sover fortfarande.....eller nyss vaknat. Dom kan ju få piggna till först & äta frukost dom också först.K var förbi igår, lämnade nyckel & hämtade täcke. Kanske åker dit med barna imorrn.....åka lite pulka & så. Kanske sova över pratade vi om, det skulle säkert barna tycka va kul. Idag blir det lite städning i buren igen, dom stökar till så dant med hö´t. River runt det i hela buren.Nää nu kurrar det bra i magen, dags för frukost.Kram E

Av BeaTris - 22 februari 2007 07:36

Vardag: I dag är du soligare och gladare än någonsin. Ditt glada humör smittar av sig på mindre entusiastiska personer i omgivningen. Kärlek/Relationer: Någon du älskar behöver dig, så tveka inte med att ta kontakt idag även om det var länge sedan sist. Pengar/Arbete: Stäng av din dator - annars finns risken att elräkningen växer dig över huvudet. Dagens Citat: Rochefoucauld -Det finns ingen förställning som i längden kan dölja en kärlek där den finns eller hyckla den där den inte finns. Lyckonummer: 32

Av BeaTris - 21 februari 2007 21:26

Då var jag hemma efter några timmars jobb.....det gick bra idag också, men jag måste skaffa mig ett par vettiga skor & så ett par arbetströjor. Hittat ett par snygga i en katalog på jobbet. Det ska finnas förkläden för oss extra personal att låna men varenda ett är puts väck borta. Så eget skulle vara idealet, ingen som kan sno med sig. Namnskylt vill jag också ha, så dom ser vad jag heter.Hade fått mail från I.....hon verkade ledsen, saknar Moltas & kan inte sluta tänka på honom. Frågan är om exet kanske varit arg, vet att hon lätt blev ledsen & saknade våra katter vi hade haft när jag var arg på henne. Eller så är det att hon bara saknar mig också. Men imorron kommer hon ju hit. Börjar bli trött i ögat nu, än kan jag inte gå lägga mig. K skulle komma förbi & hämta sitt täcke & lämna tillbaka min nyckel som hon låande när hon bodde här. Hon slutar 10 så efter det kan jag gå lägga mig. Skönt & slippa ställa klockan imorron, men jag lär vakna innan 7 i allafall.....ska vi slå vad??Kram E

Av BeaTris - 21 februari 2007 15:07

Och inte med vem som helst utan med C *fniss* Jag var precis på väg att packa ihop mina saker & åka hem så messade hon & frågade om jag ville käka något innan jag skulle hem. Sagt & gjort.....det blev en kebabtallrik. Inte stans godaste & nyttigaste lunch men det var folk överallt så vi valde ett ställe där det inte var så mycket. När man talar om trollen.....nu loggade hon in på Msn.Ska strax dra på mig ett par skönare byxor & göra mig iordning för att gå till jobbet. Börjar 4 & det är så skönt att kunna gå bort.....men får nog dra på termobyxor för ihhh vad kallt det är ute.Har köpt en strumpa till min mobil *s* Det blev en vit & illgrön med söta nyckelpigor på. Vårig & fin. Nu kan jag ha mobilen i jackfickan utan att oroa mig för att nycklarna ska repa den.....lätt hänt annars. Kram E

Av BeaTris - 21 februari 2007 09:44

Känner mig som stans ensamaste just nu. Skolan är nästintill tom. Det är jag & kanske två tre stycken till. C svek mig idag & kaffegänget bakom är inte heller här.....är det bara jag i klassen som är ambitös & pluggar???Skriver & skriver, känns som jag upprepar mig hela tiden. En gammal skiva med hack i. Det är hjärtinfarkter hit & astmaanfall dit. Men jag vill bli klar med detta idag så jag kan gå hem & njuta av ett litet sportlov i allafall. Visst har jag fler saker jag bör göra men jag måste få vara Mamma också. *Uppdatering 10.21*Dom ringde från jobbet så nu ska jag jobba ikväll, barnen får komma imorron istället. Hoppas dom inte blir allt för ledsna, får kompensera dom imorrn. Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards