Direktlänk till inlägg 4 februari 2007

* Dröm Eller Verklighet

Av BeaTris - 4 februari 2007 08:46

Kommer bli såå trött senare förmodar jag. Somnade nog inte innan tre inatt & vaknade typ 20 i 8....Vad är det för fel på mig?? Kunde inte somna om, bara en massa konstiga tankar som far omkring & jag kan snart inte skilja på vad som är dröm & vad som är tanke. Jag skulle må bättre om jag kunde slappna av & sluta tänka på att jag vill hitta någon. Det är ju inte så att jag letar desperat men det är jobbigt att gå & känna något för L när jag inte vet vart han står i dagsläget när det gäller oss. Jag vet att han tycker bra om mig men frågan är om han känner mer för mig än som kompis....eller om han skulle kunna göra det. Om han vågar ge det en chans.Med tanke på att han ibland skrivit & frågat om vi ska träffas & kramas så börjar man undra.....vad känner han egentligen?? Vi har ju faktiskt pratat om innan att vi inte skulle förstöra vänskapen genom att hamna i säng. För jag är rädd att det kan bli så eller att jag får starkare känslor för honom om det händer. Samtidigt behöver det ju inte bli så. Men det är jobbigt att ha den moralen i sig....att det är lite tabu med sex. Jag vet inte riktigt vad jag skriver om känner jag.....är liiite spilttrad s a s. Måste försöka hitta mig själv igen, jag irrar bara omkring just nu känns det som. En del vill hit, en annan del vill dit & själv står jag i mitten & försöker klura ut vad jag vill. Känns bra att barnen kommer idag, få fokusera på annat en vecka. Tror mitt liv löser sig en dag det också. Jag känner i allafall att jag står med båda fötterna på jorden & jag vet ungefär vad jag söker hos en man. Nu måste jag få i mig frukost, det kurrar i magen....konstigt med tanke på att jag åt inatt när jag kom hem.Kram E

 
 
Filth

Filth

4 februari 2007 12:08

Det kan vara så att han är intresserad av något mer och vill testa, eller så är det stunder av ensamhet han har då han bara vill ha närhet.

Tack för inlägget!

http://filth.bloggagratis.se

 
Ingen bild

E

4 februari 2007 12:16

Ja, det kan du ha rätt i. Får se vad som händer & jag själv ska nog inte vara så rädd, skulle något hända så är det ju på bådas villkor & vet man bara innan vart man har varandra så blir det inga missförstånd.

Tack själv

//E

 
Manne

Manne

4 februari 2007 12:22

Uuuu.

Den känslan känner jag igen.
Att ständigt gå och fundera, att inte veta.
Frustration ööver sin egna situation.

Men.
Andas riktigt djupt några gånger.
Leder dessa funderingar till att du mår bättre??
Skulle inte tro det va?

Var rak.
Fråga rakt ut, ta reda på. Vart ni står, vad du är intresserad av, vad han vill.
Prata om det.
Du kan inte veta vad han känner eller tänker telepatiskt. Och vv.
Blir han skrämd, så ja. Då kanske det inte var så att det skulle vara ni just nu.

Passa på och njut av den tid du har, "spring inte runt och vela, då sabbar du det hela..."
Bra låt att peppa sig till.

Är så lätt för mig att finnas här och säga det.
Men det är de enda 'kloka' ord jag kan ge just nu.

Varför gå och tråna när det kan bli så mycket mera?

*ler*

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

E

4 februari 2007 12:48

Manne :) Att du alltid kommer med en massa kloka ord. Det är det jag försöker jobba på....att bli mera rak i min kommunikation, kan inte gå som katten kring het gröt. Han vet dessutom att jag velat mer men det var i somras & då var han inte redo för ett nytt förhållande. När nu han kanske börjar bli det, ja då var jag upptagen. Är ju fri nu så nu gäller det väl att bli lite framåt. Så tiden får väl utvisa hur det blir.

//E

 
Manne

Manne

4 februari 2007 20:41

Just så.
Lite framåt, om han har det jobbigt. Lyssna, och se det som en vän just nu.
Klart att man alltid vill ha det bra.
Men det tar tid att finna varandra och om L nu kan visa känslor och vågar...kanon.
Var rädd om honom...ni verkar veta lite var ni finns...
*hoppfull*

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

E

4 februari 2007 21:02

Det är det enda jag kan göra, finnas där, lyssna & stötta. Inte stressa in i något, som jag skrev....tiden får utvisa vilken väg vi vandrar. Jag är rädd om honom, det är därför jag inte "bara" vill ha sex med honom, då är det bättre att lägga mina känslor på hyllan & bara vara vänner. Ur vänskap kan en relation växa fram med tiden.

Känns fint att du kommer in & läser & ger tips utifrån en Mans perspektiv...tack.

 
Liten

Liten

4 februari 2007 21:48

Dom som är för gåpåiga orkar man lixom inte med helt enkelt. Man tar inte dom seriöst faktiskt..kanske fel av oss men fattar precis hur du menar.

http://liten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

E

4 februari 2007 21:58

Precis, J kanske är en hur go kille som helst....om man ser på utseendet så verkar han vara det. Men iom att han skriver som han gör så känns det som det bara är en sak han vill ha, även om han säger att så är det inte. Men samtidigt så visar han inget intresse av att vilja veta mer om mig. Kanske ska ta honom för vad han är....en leksak, en att ha msn sex med *S* För jag ska nog avvakta & se tiden an med käre herr L i detta inlägg. Samtidigt som jag fokuserar på mig själv.

Kram E

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards