Direktlänk till inlägg 8 september 2008

* "Tjock" Men Glad Ändå

Av BeaTris - 8 september 2008 09:26

Säger bara Fy fan, vad fort det går att gå upp det man kämpat så för att gå ner. Jag ställde mig på vågen & ja det är på god väg att gå utför igen & det måste få ett slut.....nu. Jag kan inte fortsätta så här som jag gjort nu, jag måste försöka hitta tillbaka till det jag hade innan Midsommar. För även om jag inte känner äckel över mig själv utan känner mig glad, välmående & älskad så är det inte bra för hälsan & om jag inte tar tag i det så kommer jag snart gå upp allt & lite till & det är det sista jag vill. Så nu ska jag försöka dra ner på godis & andra sötsaker i veckan & ta det till helgen för visst kan man äta sådant fast man vill gå ner i vikt, man kan äta det någon dag i veckan.....inte varje. Jag får börja med dom små sakerna & ta promenader till att börja med så får jag se om det ger resultat, annars sätter jag in andra metoder. I slutet av September är det öppet hus på något som ska bli ett gym här i samhället. Jag tänker gå dit & kolla för jag vill komma igång med någon slags träning igen & tänk så mycket lättare det blir att träna även när barnen är här. Slippa åka iväg & den stunden man är borta kan dom klara sig själva & om Rickard är hemma kan han passa dom så jag får träna.....det skulle vara underbart.

 
 
Naa

Naa

8 september 2008 09:45

Fin blogg du har. Ta hand om dig, så inte din viktminskning övergår till en hemsk ätstörning. Det är så lätt hänt. Kramar!

http://www.saphary.blogg.se

 
Angel

Angel

9 september 2008 07:44

Jag vet, det går jättefort att gå upp igen, men sååå sakta att gå ner. Du gör så rätt börjar smått...det gör stor skillnad i slutändan.

http://angelwings.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards